Prezentiranje rada ustanova i institucija od kulturnog značaja, ključni je segment za
primarnu svrhu same institucije. Bez dobre prezentacije putem medija i upoznavanja publike sa sadržajima i aktivnostima, ne moţe biti ni zadovoljena primarna funkcija tih institucija.Ovaj rad tretira prezentaciju Javne ustanove―Muzej grada Zenica‖kroz medije u proteklih deset godina, te daje smjernice kako i na koji način da se aktivnosti muzeja što bolje približe posjetiocima i publici. Razlog pisanja ovakve jedne teme leži u činjenici da su ustanove kulture u Bosni i Hecegovini u jednom nezavidnom položaju, te je neophodno u vremenima koja su pred nama, modifikovati i prilagoditi prezentiranje u medijskom prostoru, kako bi se došlo do što većeg broja posjetioca, te kako bi same aktivnosti imale odjeka među publikom.
This is an open access article distributed under the Creative Commons Attribution License which permits unrestricted use, distribution, and reproduction in any medium, provided the original work is properly cited.
The statements, opinions and data contained in the journal are solely those of the individual authors and contributors and not of the publisher and the editor(s). We stay neutral with regard to jurisdictional claims in published maps and institutional affiliations.