U današnje vrijeme u osnovnim i srednjim školama ne prate se savremeni trendovi u predmetu informatika, posebno je to prisutno kod izučavanja nastavne cjeline programski jezici. Naime, još se zadržao programski jezik Q basic ili Pascal koji na učenike djeluju demotivirajuće zbog složene sintakse i što učenici ne vide svrhu rješavanja matematskih problema. Zbog toga je potrebno da se uvedu vizuelni programski jezici kao što je Scratch koji je motivirajući za učenike, jer mogu rješavati razne probleme realnog tipa u vizuelnom okruženju bez ulaska u samu suštinu izvornog koda. Primjenom Scratch programskog jezika bi se razvila logika kod učenika u rješavanju realnog problema i stvarala ljubav prema programiranju. Ovo je značajno kad se uzme u obzir potražnja za mladim programerima i što im to može biti budući poziv. U provedenom istraživanju ovog rada će se vidjeti koliko su učenici bolje zainteresovani za programiranje primjenom Scatch programskog jezika u odnosu na dosadašnje programske jezike koji traže poznavanje sintakse istih.
This is an open access article distributed under the Creative Commons Attribution License which permits unrestricted use, distribution, and reproduction in any medium, provided the original work is properly cited.
The statements, opinions and data contained in the journal are solely those of the individual authors and contributors and not of the publisher and the editor(s). We stay neutral with regard to jurisdictional claims in published maps and institutional affiliations.