×
Home Archive Editorial board News Contact
Review paper

USVAJANJE VOKABULARA KROZ NASTAVU CLIL-a

By
Aida Tarabar
Aida Tarabar
Editor: Muris Bajramović

Abstract

Rad prenosi određena iskustva iz nastave istovremenog učenja engleskog
jezika i struke (Content and Language Integrated Learning - CLIL) koja se
odnose na usvajanje vokabulara. Povećana izloženost stranom jeziku, koja je
u osnovi CLIL-a, stvara uslove koji su najbliži prirodnim uslovima za učenje
jezika. Osim brižljivo odabranog i kompiliranog ‘ulaza’, tj. materijala koji
se koristi u nastavi, značajna pažnja posvećuje se kombinaciji određenih
aktivnosti vezanih za usvajanje vokabulara. U radu se navode neke od
aktivnosti koje su se pokazale posebno uspješnim tokom provedbe ovog
tipa nastave. Također, naglašava se i preporučuje upotreba online aplikacije
WordSiftu podučavanju vokabulara.

Citation

This is an open access article distributed under the Creative Commons Attribution License which permits unrestricted use, distribution, and reproduction in any medium, provided the original work is properly cited. 

Article metrics

Google scholar: See link

The statements, opinions and data contained in the journal are solely those of the individual authors and contributors and not of the publisher and the editor(s). We stay neutral with regard to jurisdictional claims in published maps and institutional affiliations.