Metodički pristup zadacima vezanim uz jednadžbe i nejednadžbe na razini prvih pet
razreda osnovne škole u udžbenicima koji potječu iz različitih nastavnih planova i programa, te njihov utjecaj na razvoj logičko-matematičkog znanja učenika razredne nastave su polazište i glavna teza ovog rada. Devetogodišnja osnovna škola je uvedena 2003. godine u školama koje rade i po hrvatskom i po bosanskom nastavnom planu i programu u Federaciji BiH. Ipak,usporedna analiza udžbenika otkriva značajne razlike u metodičkom pristupu obradi zadataka vezanih uz jednadžbe i nejednadžbe. Pitanje je koliko su duboke te razlike i u kojoj mjeriće one utjecati na konačnu razinu postignutoga znanja u prvih pet razreda osnovne škole. Ovo istraživanje bi trebalo otkriti jesu li, i u kojoj mjeri, krajnji ciljevi i zadaci metodike početne nastave matematike jednako ostvareni.
This is an open access article distributed under the Creative Commons Attribution License which permits unrestricted use, distribution, and reproduction in any medium, provided the original work is properly cited.
The statements, opinions and data contained in the journal are solely those of the individual authors and contributors and not of the publisher and the editor(s). We stay neutral with regard to jurisdictional claims in published maps and institutional affiliations.