×
Home Archive Editorial board News Contact
Review paper

IGRA U NASTAVI MOJE OKOLINE

By
Vanesa Delalić ,
Vanesa Delalić
Estela Hadžikadunić
Estela Hadžikadunić
Editor: Alica Arnaut

Abstract

Uloga igre u životučovjeka je velika i važna. To je temeljna aktivnost kroz koju se razvijaju različiti aspekti tjelesnog i psihomotornog razvoja, socio-emocionalnog i spoznajnog razvoja,razvoja govora, komunikacije, izražavanja i stvaralaštva. U ovom radu posebnoćemo se baviti pedagoškim i didaktičkim igrama, te njihovom primjenom u učionici kroz nastavu Moje okoline.U tradicionalnoj školi dolaskom u školu dijete je bilo otrgnuto od igre, svoje prirodne potrebe.Zato se spoj nastave i igre smatra idealom nastave na mlađem školskom uzrastu. Savremena nastava i nastavnici sve više uspijevaju da pronađu modele koji spajaju igru i učenje. Kao sredstvo podsticanja, igra predstavlja unutrašnji motiv. Nastavnik je taj koji treba poznavati, razlikovati i znati primijeniti pojedine tipove igara. Nastavnik koji koristi igru u svojoj nastavi sigurnoće
snažno motivisati učenike na rad i učenje. Moja okolina pruža velike mogućnosti za učenje kroz igru, djeca upoznaju svijet oko sebe, godišnja doba, životinje, biljke, put od kuće do škole, saobraćaj, kulturne i javne ustanove, higijena te mnoge druge koje su od velikog značaja za emocionalni razvoj učenika i formiranje pravilnog odnosa prema svijetu koji ih okružuje Cilj rada jeste pokazati da je igra idealan medij učenja Moje okoline, odnosno dokazati pozitivnu ulogu igre koja se može koristiti na svim tipovimačasa, bilo da se radi o obradi novih sadržaja, ponavljanju ili vježbanju.

Citation

This is an open access article distributed under the Creative Commons Attribution License which permits unrestricted use, distribution, and reproduction in any medium, provided the original work is properly cited. 

Article metrics

Google scholar: See link

The statements, opinions and data contained in the journal are solely those of the individual authors and contributors and not of the publisher and the editor(s). We stay neutral with regard to jurisdictional claims in published maps and institutional affiliations.