Drama „Dekret“ ujedno je i početak Imamovićevog bavljenja književnošću i njome je
pobijedio na „Gajretovom“ književnom konkursu 1932. Ova, ali i drama „Žrtve tradicije“ bave se raznolikim i aktuelnim društvenim pitanjima. Ona se zanima za porodicu i prikazuje ju. Bavi se odnosima između muškarca i žene, također i „ženskim pitanjem“, propitujući poziciju i slobodu žene u tradiciji i u novom, modernom društvu. Drama tretira i odnose države, tj. vlasti prema običnom čovjeku te odnose bogatih i siromašnih, školovanih i neškolovanih itd. Izgrađena je na sukobu Đulage i Fadilačiji se likovi modeliraju u figure među kojima se uspostavlja odnos binarnih opozicija: staro / mlado, moderno / zaostalo, napredno / retrogradno, modernizacija /tradicija, školovanje / fizički rad i sl.
This is an open access article distributed under the Creative Commons Attribution License which permits unrestricted use, distribution, and reproduction in any medium, provided the original work is properly cited.
The statements, opinions and data contained in the journal are solely those of the individual authors and contributors and not of the publisher and the editor(s). We stay neutral with regard to jurisdictional claims in published maps and institutional affiliations.