Ovaj rad treba opravdati teorijska stajališta planiranja i programiranja nastave iz tjelesnog i zdravstvenog odgoja jer je predmet i cilj istraživanja usmjeren ka poboljšanju praktičanog rada iz domena razvoja motornih sposobnosti, motornog znanja i dostignuća.Odgojno-obrazovni proces predmeta Tjelesni i zdravstveni odgoj predstavlja planirano i programirano obrazovanje i odgoj učenika (jedinke) s ciljem utjecaja na biopsihofiziološki status istog. Planovi i programi treba da sadrže temeljne postavke tjelesnog i zdravstvenog odgojno-obrazovnog područa koji je usmjeren ka razvoju svestrane ličnosti
djece.U progresivnoj fazi rasta i razvoja dječijeg organizma , programi po kojima se radi sa djecom ,da bi se ispunili ciljevi nastave, moraju biti stručni i kvalitetni. U ovom radu
morfološke karakteristike i motorne sposobnosti učenika najbolje su objašnjene deskriptivnom statistikom.Rad ima svoju praktičnu primjenu, jer su obavljena inicijalna i finalna mjerenja i testiranja putem kojih pratimo i vrednujemo učenike.Formirani su kartoni koji će davati informacije učiteljima u praksi o ishodima plana i programa koji se primjenjuju. Postoji mogućnost kreiranja novih programa kojiće imati za cilj da se kvalitetnim radom potiču biološki potencijali koje svako dijete posjeduje po rođenju.
This is an open access article distributed under the Creative Commons Attribution License which permits unrestricted use, distribution, and reproduction in any medium, provided the original work is properly cited.
The statements, opinions and data contained in the journal are solely those of the individual authors and contributors and not of the publisher and the editor(s). We stay neutral with regard to jurisdictional claims in published maps and institutional affiliations.