×
Home Archive Editorial board News Contact
Review paper

Upotreba tehnologije u nastavi

By
Merima Muslić
Merima Muslić
Editor: Mirza Džananović

Abstract

Integracija  tehnologije  u  obrazovanje  nije  novi  fenomen;  ona  se  razvijala  tokom  decenija, odražavajući  napredak  kako  u  tehnološkim  mogućnostima,  tako  i  u  pedagoškom  razumijevanju. Cilj ovog  rada je pružiti sveobuhvatnu analizu uloge tehnologije u obrazovanju, ispitati teorijske osnove  koje  usmjeravaju  integraciju  digitalnih  alata,  analizirati  njihove  koristi  i  nedostatke,  te istaknuti  praktične  primjene  kroz  studije  slučaja.  Na  kraju,  u  radu  je  raspravljeno  o  budućim trendovima i njihovom potencijalu da preoblikuju obrazovanje u narednim decenijama. Od  teorijskih  osnova  primjene  tehnologije  u  nastavi  objašnjenjena  je  teorija konstruktivizma, teorija kognitivnog opterećenja i SAMR model integracije tehnologije. 
Analizirane  su  ključne  prednosti  upotrebe  tehnologije  u  obrzovanju,  kao  što  je
individualizacija  i  personalizacija  u  učenju,  povećana  angažiranost  učenika  i  veće  mogućnosti inkluzije.  Analizirani  su  neki  od  najvećih  izazova,  kao  što  je  nejednak  pristup  tehnologiji  i neobrazovanost nastavnika za stručnu primjenu tehnologije u nastavi. Objašnjene  su  i  najčešće  korišteni  obrazovni  softveri,  ali  i  novi  trendovi  sa  posebnim naglaskom na upotrebu umjetne inteligencije i igara u nastavi. Na  kraju  rada  date  su  preporuke  za  nastavnike  i  nosioce  javnih  politika  u  svrhu  unapređenja 
korištenja tehnologije u nastavi. 

Citation

This is an open access article distributed under the Creative Commons Attribution License which permits unrestricted use, distribution, and reproduction in any medium, provided the original work is properly cited. 

Article metrics

Google scholar: See link

The statements, opinions and data contained in the journal are solely those of the individual authors and contributors and not of the publisher and the editor(s). We stay neutral with regard to jurisdictional claims in published maps and institutional affiliations.