×
Home Archive Editorial board News Contact
Review paper

DUBLETI U UDŽBENICIMA ZA RAZREDNU NASTA VU – NORMA TIVNA (NE)OPRA VDANOST I SVRHA

By
Emira Mešanović-Meša ,
Emira Mešanović-Meša
Alica Arnaut ,
Alica Arnaut
Amina Japaur
Amina Japaur
Editor: Mirza Džananović

Abstract

Standardnojezička  norma  počinje  se  učiti  u  ranoj  školskoj  dobi.  Jedan  od  mnogobrojnih faktora  koji  utječu  na  taj  proces  jeste  i  jezik  udžbenika  koji  se  koriste  u  nastavi  ne  samo maternjeg  jezika,  nego  i  svih  drugih  nastavnih  predmeta.  Stoga  je  u  ovom  radu  pažnja usmjerena upravo na jezik udžbenika u razrednoj nastavi koji su se koristili i koji se još uvijek koriste  u  školama  u  kojima  se  nastava  izvodi  na  bosanskom  jeziku.  Upotreba  dubleta  u tekstovima udžbenika nije nimalo rijetka pojava, te su korišteni dubleti, njihova normativna i upotrebna  vrijednost,  status  u  bosanskom  jeziku  i  još  pokoje  pitanje  vezano  za  njihovo pravopisno  obilježavanje  postali  predmet  našeg  istraživanja,  a  sve  kako  bi  se  utvrdio  njihov 
utjecaj na razvijanje jezičke pismenosti učenika i komunikacijske kompetencije.  

Citation

This is an open access article distributed under the Creative Commons Attribution License which permits unrestricted use, distribution, and reproduction in any medium, provided the original work is properly cited. 

Article metrics

Google scholar: See link

The statements, opinions and data contained in the journal are solely those of the individual authors and contributors and not of the publisher and the editor(s). We stay neutral with regard to jurisdictional claims in published maps and institutional affiliations.