Standardnojezička norma počinje se učiti u ranoj školskoj dobi. Jedan od mnogobrojnih faktora koji utječu na taj proces jeste i jezik udžbenika koji se koriste u nastavi ne samo maternjeg jezika, nego i svih drugih nastavnih predmeta. Stoga je u ovom radu pažnja usmjerena upravo na jezik udžbenika u razrednoj nastavi koji su se koristili i koji se još uvijek koriste u školama u kojima se nastava izvodi na bosanskom jeziku. Upotreba dubleta u tekstovima udžbenika nije nimalo rijetka pojava, te su korišteni dubleti, njihova normativna i upotrebna vrijednost, status u bosanskom jeziku i još pokoje pitanje vezano za njihovo pravopisno obilježavanje postali predmet našeg istraživanja, a sve kako bi se utvrdio njihov
utjecaj na razvijanje jezičke pismenosti učenika i komunikacijske kompetencije.
This is an open access article distributed under the Creative Commons Attribution License which permits unrestricted use, distribution, and reproduction in any medium, provided the original work is properly cited.
The statements, opinions and data contained in the journal are solely those of the individual authors and contributors and not of the publisher and the editor(s). We stay neutral with regard to jurisdictional claims in published maps and institutional affiliations.