×
Home Archive Editorial board News Contact
Review paper

RAZVOJ NOVIH MEDIJA

By
Enes Prasko
Enes Prasko
Editor: Alica Arnaut

Abstract

Sa društvom koje se kreće prema elektronskom dobu, sve više ljudi komunicira u
cyberspacu ne samo da bi imali pristup što više informacija nego kako bi mogli kreirati vlastitu realnost. Događa se revolucija, bukvalno, u svakomćošku svijeta, nova medijska paradigma. Djeca sutrašnjice se, vjerovatno, neće sjećati emitovanja, radija, muzike ili bilo kojeg oblika informacije ili zabavljačkog medija koji je ograničen na jedan uređaj, jedan ekran ili jedan sistem medijske dostave. Kompjuter je, možda, promijenio osamdesete no komunikacija i mediji mijenjaju način kako naš svijet otkriva informacije danas.
U teorijskom razmatranju odnosa tehnologije i masovnih medija jasno se mogu izdvojiti
dva pristupa, jedan pristup koji ističe pozitivne, razvojne, emancipatorske osobine novih tehnologija i drugi, koji ukazuje na porazne posljedice djelovanja tehnoloških promjena.Svojim postojanjem, širenjem i djelovanjem, društveni mediji mijenjaju svakodnevnu interakciju, nestaje razlika između javnog i privatnog, sfera percepcije se mijenja, a granice nestaju. Novi virtuelni svijet ulazi i u domenu djelovanja organizacija, kompanija, koncerna, iskorištavajući mogućnosti, odgovarajući na komentare, potičući interakciju objedinjujući proces trajnog oglašavanja na internetu.

Citation

This is an open access article distributed under the Creative Commons Attribution License which permits unrestricted use, distribution, and reproduction in any medium, provided the original work is properly cited. 

Article metrics

Google scholar: See link

The statements, opinions and data contained in the journal are solely those of the individual authors and contributors and not of the publisher and the editor(s). We stay neutral with regard to jurisdictional claims in published maps and institutional affiliations.