Predmet istraživanja ovog rada bile su mogućnosti prevencije govornih poremećaja u vrtiću. Pošlo se od činjenice da greške koje se javljaju u govoru djece, a koje su dio prirodnog, normalnog govornog razvoja, prerastaju u govorni poremećaj ako se zadrženakon perioda tolerancije. Cilj istraživanja bio je da se ispitaju mogućnosti prevencije govornih poremećaja u vrtićima. Pretpostavljeno je da će rezultati
istraživanja stavova eksperata za rani odgoj pokazati koje su mogućnosti prevencije govornih poremećaja u vrtićima. Od istraživačkih metoda korištene su metoda teorijske analize i ekspertni intervju. Od istraživačkih instrumenata korišten je polustrukturirani ekspertni intervju. Intervju je obavljen s tri logopeda eksperta za rani odgoj iz Zenice. Rezultati istraživanja ukazali na mogućnosti prevencije govornih poremećaja u vrtićima: povećanjem broja logopeda koji rade u predškolskim ustanovama, kontinuiranom
angažovanošću i saradnjom roditelja sa stručnjacima, dodatnim edukacijama za postojeći odgajateljski kadar iz područja govornog razvoja, edukacijom budućih roditelja na polju prevencije, osiguravanjem mišljenja stomatologa i logopeda pri upisu djece u vrtić, te timskim radom odgajatelja, logopeda i roditelja.
This is an open access article distributed under the Creative Commons Attribution License which permits unrestricted use, distribution, and reproduction in any medium, provided the original work is properly cited.
The statements, opinions and data contained in the journal are solely those of the individual authors and contributors and not of the publisher and the editor(s). We stay neutral with regard to jurisdictional claims in published maps and institutional affiliations.