×
Home Archive Editorial board News Contact
Review paper

PERCEPCIJA KVALITETA ŠKOLSKOG ŽIVOTA UČENIKA U REDOVNOJ I ONLAJN NASTAVI U TOKU PANDEMIJE KORONAVIRUSA

By
Izet Pehlić ,
Izet Pehlić
Nermin Tufekčić
Nermin Tufekčić
Editor: Alica Arnaut

Abstract

Znanstvenoistraživački okvir i podsticaj za ovo istraživanje bio je prelazak sa klasične nastave na realizaciju onlajn nastave u osnovnim i srednjim školama u Bosni i Hercegovini, uzrokovan proglašenom pandemijom koronavirusa. Cilj ovog istraživanja bio je da se na osnovu stavova učenika osnovne i srednje škole ustanovi postoji li statistički značajna razlika u kvalitetu školskog života u redovnoj nastavi i onlajn
nastavi u toku pandemije koronavirusa. Od istraživačkih metoda korištene su metoda teorijske analize i deskriptivno-analitička servej metoda, od istraživačkih tehnika anketiranje, a od istraživačkih instrumenata korišten je Upitnik kvaliteta školskog života (Ainley i Bourke 1992; Leonard, 2002). Uzorak je sačinjavalo ukupno 600 učenika (300 učenika redovne nastave i 300 učenika onlajn nastave). U uzorku učenika redovne
i onlajn nastave bilo je po 150 učenika osnovne i 150 učenika srednje škole iz Grada Zenica. Istraživački rezultati pokazali su kako učenici procjenjuju statistički značajno boljim kvalitet školskog života u redovnoj nastavi nego onlajn nastavi u toku pandemije koronavirusa na svim supskalama: veće je opće zadovoljstvo školom, manji su negativni osjećaji prema školi, bolji odnos s nastavnicima, bolja socijalna integriranost,
u većoj mjeri se škola doživljava kao prostor pripreme za budućnost, ostvaruje se veće školsko postignuće i bolji je doživljaj učenja. Također, rezultati istraživanja pokazali su da učenici osnovne škole procjenjuju statistički značajno boljim kvalitet školskog života od učenika srednje škole.

Citation

This is an open access article distributed under the Creative Commons Attribution License which permits unrestricted use, distribution, and reproduction in any medium, provided the original work is properly cited. 

Article metrics

Google scholar: See link

The statements, opinions and data contained in the journal are solely those of the individual authors and contributors and not of the publisher and the editor(s). We stay neutral with regard to jurisdictional claims in published maps and institutional affiliations.