×
Home Archive Editorial board News Contact
Review paper

POVEZANOST MOTIVACIJE I USPJEŠNOSTI STUDENATA NAKON PRIMJENE OBRAZOVNOG SOFTVERA KOD OBRADE IZOMETRIJA U RAVNI

By
Mediha Piljug-Zahirović ,
Mediha Piljug-Zahirović
Naida Bikić ,
Naida Bikić
Vehid Kurtić ,
Vehid Kurtić
Dževad Burgić
Dževad Burgić
Editor: Esmeralda Mustafić

Abstract

Cilj rada je prikazati mogućnosti aplikativnog softvera GeoGebra kao  digitalnog  alata  sa akcentom na kreiranju i korištenju GeoGebra grupe koja igra ulogu virtuelnog razreda u obradi izometrijskih preslikavanja u ravni. U svrhu istraživanja kreirana je GeoGebrina grupa pod nazivom ―Izometrijska preslikavanja u ravni‖ koja je  dostupna  na  web  stranici http://www.GeoGebra.org/group/stream/id/VDagqJxz6,  a  kojoj  se  pristupa  preko  generiranog  koda GPTM6  i  vlastite  e-mail  adrese.  U  sklopu  eksperimenta  prikazan  je  pristup  obradi  osne  simetrije, centralne simetrije, rotacije i translacije na uzorku studenata (n=15) Filozofskog fakulteta u Zenici, na odsjeku Razredna nastava u okviru silabusa predmeta Osnovi matematike II. Cilj istraživanja je bio ispitati  stavove  studenata o primjeni računara u nastavi, te uticaj obrazovnog softvera GeoGebra na
efikasnost nastave kod učenja izometrijskih preslikavanja u ravni. Rezultati dobiveni rješavanjem zadataka u online okruženju vode do zaključka da je primjena obrazovnog softvera GeoGebra u nastavi geometrije,  konkretno  u  obradi  izometrijskih  preslikavanja u ravni, odličan način za usvajanje novih znanja,čime se nastavni proces može učiniti interesantnijim od klasičnog pristupa podučavanju.

Citation

This is an open access article distributed under the Creative Commons Attribution License which permits unrestricted use, distribution, and reproduction in any medium, provided the original work is properly cited. 

Article metrics

Google scholar: See link

The statements, opinions and data contained in the journal are solely those of the individual authors and contributors and not of the publisher and the editor(s). We stay neutral with regard to jurisdictional claims in published maps and institutional affiliations.