Cilj rada je prikazati mogućnosti aplikativnog softvera GeoGebra kao digitalnog alata sa akcentom na kreiranju i korištenju GeoGebra grupe koja igra ulogu virtuelnog razreda u obradi izometrijskih preslikavanja u ravni. U svrhu istraživanja kreirana je GeoGebrina grupa pod nazivom ―Izometrijska preslikavanja u ravni‖ koja je dostupna na web stranici http://www.GeoGebra.org/group/stream/id/VDagqJxz6, a kojoj se pristupa preko generiranog koda GPTM6 i vlastite e-mail adrese. U sklopu eksperimenta prikazan je pristup obradi osne simetrije, centralne simetrije, rotacije i translacije na uzorku studenata (n=15) Filozofskog fakulteta u Zenici, na odsjeku Razredna nastava u okviru silabusa predmeta Osnovi matematike II. Cilj istraživanja je bio ispitati stavove studenata o primjeni računara u nastavi, te uticaj obrazovnog softvera GeoGebra na
efikasnost nastave kod učenja izometrijskih preslikavanja u ravni. Rezultati dobiveni rješavanjem zadataka u online okruženju vode do zaključka da je primjena obrazovnog softvera GeoGebra u nastavi geometrije, konkretno u obradi izometrijskih preslikavanja u ravni, odličan način za usvajanje novih znanja,čime se nastavni proces može učiniti interesantnijim od klasičnog pristupa podučavanju.
This is an open access article distributed under the Creative Commons Attribution License which permits unrestricted use, distribution, and reproduction in any medium, provided the original work is properly cited.
The statements, opinions and data contained in the journal are solely those of the individual authors and contributors and not of the publisher and the editor(s). We stay neutral with regard to jurisdictional claims in published maps and institutional affiliations.