×
Home Archive Editorial board News Contact
Review paper

ZNANSTVENOTEORIJSKA DESKRIPCIJA RAZLIČITIH VIDOVA EKOLOŠKOG ODGOJA I OBRAZOVANJA ZA ODRŽIVI RAZVOJ

By
Nermin Tufekčić
Nermin Tufekčić
Editor: Enes Prasko

Abstract

Cilj ovog rada bio je da se uradi znanstvenoteorijska deskripcija različitih vidova ekološkog odgoja i obrazovanja za održivi razvoj. Od istraživačkih metoda korištena je metoda teorijske analize, a kao istraživački korpus korišteni su dostupni relevantni znanstvenoteorijski i znanstvenoistraživački izvori. 
U radu su predstavljeni sljedeći vidovi ekološkog odgoja i obrazovanja za održivi razvoj: igra i igrovne aktivnosti, nastava kao vid ekološkog odgoja i obrazovanja, slobodne aktivnosti, kulturna i javna djelatnost škole, ekološki dgoj i obrazovanje za održivi razvoj putemčasova odjeljenske zajednice, te zimovanja i ljetovanja kao vidovi ekološkog odgoja i obrazovanja za održivi razvoj.Istraživačke spoznaje potvrdile su posebnosti i značaj svakog od predstavljenih vidova ekološkog odgoja i obrazovanja za održivi razvoj, te je izveden zaključak kako oni integrirano i u sinergijičine cjelinu suvremenog ekološkog odgoja i obrazovanja za održivi razvoj.

Citation

This is an open access article distributed under the Creative Commons Attribution License which permits unrestricted use, distribution, and reproduction in any medium, provided the original work is properly cited. 

Article metrics

Google scholar: See link

The statements, opinions and data contained in the journal are solely those of the individual authors and contributors and not of the publisher and the editor(s). We stay neutral with regard to jurisdictional claims in published maps and institutional affiliations.