Kroz ovaj rad želimo dati ideju nastavnicima matematike osnovnih i srednjih škola kako da motivišu učenike i zainteresuju ih začas matematike korištenjem BreakOut kutije na primjeru edukacijske igre „hakerski napad“ i da ukažemo na važnost drugačijeg pristupa obradi nastavnih sadržaja.Istraživanja pokazuju da su djeca u velikoj mjeri matematički nepismena, da djeca nisu naučena da kritički razmišljaju, nemaju razvijeno logičko mišljenje, a problemskog pristupa organizovanju nastave skoro da nemamo. Sve se uglavnom svodi na frontalni oblik rada. Autori ovog rada u svojoj nastavnoj praksi koriste BreakOut EDU kutiju i u ovom radu iznose jedan prijedlog kreiranja aktivnosti. BreakOut
EDU je zasnovan na učenju rješavanjem zagonetki, pronalaženjem kombinacija i otključavanjem
katanaca. Postoji fizička i digitalna verzija platforme koja je zasnovana na „Escape Room“ načinu rada. Na početku se priča koja predstavlja problemsku situaciju, povezuje tragovima i otkrivanju tajnih ključeva, a učenici u timovima rješavaju zadatke dolazeći do rješenja. Konačan cilj je otključati kutiju i preuzeti ključili rješenje koje se u kutiji nalazi.
This is an open access article distributed under the Creative Commons Attribution License which permits unrestricted use, distribution, and reproduction in any medium, provided the original work is properly cited.
The statements, opinions and data contained in the journal are solely those of the individual authors and contributors and not of the publisher and the editor(s). We stay neutral with regard to jurisdictional claims in published maps and institutional affiliations.