×
Home Archive Editorial board News Contact
Review paper

FIZIČKA PISMENOST U KONTEKSTU UČENIČKIH KOMPETENCIJA:IZAZOV ILI OBAVEZA

By
Mirela Abdukić
Mirela Abdukić
Editor: Esmeralda Mustafić

Abstract

Cjeloživotne navike u obliku redovnog bavljenja fizičkom aktivnosti, stvaranju ispravnih
životnih stilova i prehrambenih navika, formiraju se u toku najturbulentnijeg i veoma
dinamičnog perioda razvoja individue. Formiranje takvih navika, u mlađoj životnoj dobi,
osigurava pozitivne efekte na zdravlječovjeka u starijoj životnoj dobi, te indirektno utječe,
pozitivno, na društvo u cjelini.kontekstu stvaranja cjeloživotnih navika, susrećemo se sa
značenjem pojma „fizička pismenosti“. Fizička pismenost je relativno novi i još uvijek ne
toliko prihvaćen termin u našoj zemlji, a odnosi se na sposobnost kretanja (pokreta) u
širokom spektru fizičkih aktivnosti u različitim uslovima koji ostvaruju benfit na zdrav razvoj ličnosti, ali i održavanje zdravog načina života.ovom radu su predstavljeni različiti
koncepti „fizičke pismenosti“, njihova primjenjivost i mjesto u obrazovnim sistemima drugih država, ali i naše države, kao i značaj i uloga kurikuluma Tjelesnog odgoja i sporta u razvoju „fizički pismene“ osobe kroz razvoj njihovih kompetencija.

Citation

This is an open access article distributed under the Creative Commons Attribution License which permits unrestricted use, distribution, and reproduction in any medium, provided the original work is properly cited. 

Article metrics

Google scholar: See link

The statements, opinions and data contained in the journal are solely those of the individual authors and contributors and not of the publisher and the editor(s). We stay neutral with regard to jurisdictional claims in published maps and institutional affiliations.