×
Home Archive Editorial board News Contact
Review paper

PRILAGOĐENOST ODOBRENIH UDŽBENIKA ZA NJEMAČKI KAO DRUGI STRANI JEZIK U GIMNAZIJI NOVOM KURIKULUMU U ZENIČKODOBOJSKOM KANTONU

By
Belma Polić ,
Belma Polić
Emina Horić ,
Emina Horić
Nihada Topovčić
Nihada Topovčić
Editor: Esmeralda Mustafić

Abstract

Danas, u postkomunikacijskoj eri podučavanja stranih jezika, nastavni materijali su vrlo
važni za proces nastave. Nastavnik se ohrabruje da koristi autentične materijale, ali udžbenik je i dalje osnovni alat u učenju stranog jezika. Dobar udžbenik pruža detaljne smjernice i djelotvoran vremenski raspored, silabus, kao i tekstove, koji su spremni za korištenje na određenom nivou učenja.džbenik je jednako važan kao i nastavnik za učenika, jer nastavnicima daje kvalitetnu podršku, što odgovara jednom od temeljnih načela moderne didaktike – od aktivnosti do razvoja.džbenici, kao didaktički oblikovana nastavna sredstva, služe učenicima za sticanje znanja i vještina, potom za formiranje vrijednosnih stavova, podsticanje kritičkog razmišljanja, razvoj intelektualnih i emocionalnih sposobnosti učenika. Sadržaji udžbenika utvrđeni su, prema Zakonu o udžbenicima, nastavnim planom i programom. S obzirom na to da je kurikularna reforma u Zeničko-dobojskom kantonu na nivou osnovnog i gimnazijskog obrazovanja u eksperimentalnoj fazi, i da su se kurikulumi već implementirani u nastavni proces, neophodna je i reforma udžbeničke politike, koja mora da prati kurikularnu reformu, sa ciljem što kvalitetnijeg obrazovanja i stvaranja što boljih uslova za izvođenje nastave. Ciljevi ovog istraživanja se ogledaju u: 1. analizi usklađenosti preporučenih tematskih cjelina sa udžbenicima; 2. analizi usklađenosti preporučenih gramatičkih sadržaja sa udžbenicima; 3. analizi usklađenosti preporuka za ostvarenje ishoda sa udžbenicima.

Citation

This is an open access article distributed under the Creative Commons Attribution License which permits unrestricted use, distribution, and reproduction in any medium, provided the original work is properly cited. 

Article metrics

Google scholar: See link

The statements, opinions and data contained in the journal are solely those of the individual authors and contributors and not of the publisher and the editor(s). We stay neutral with regard to jurisdictional claims in published maps and institutional affiliations.