×
Home Archive Editorial board News Contact
Review paper

PRETHODNA ISPITIVANJA FONETSKO-FONOLOŠKIH KOMPETENCIJA DJECE PRED POLAZAK U ŠKOLU

By
Hazema Ništović
Hazema Ništović
Editor: Muhamed Arnaut

Abstract

Prethodna ispitivanja organiziraju se pri upisu djece u
školu, a s ciljem utvrđivanja stepena fonetsko-fonoloških i drugih
kompetencija u predslovnoj fazi. Ukoliko se prethodna ispitivanja
ne urade tokom upisa djece u prvi razred, to bi trebalo uraditi prije
pripremnog perioda za učenje čitanja i pisanja. U radu će biti
govora o artikulaciji glasova i o mogućim nekorektnostima koje se
pojavljuju u predslovnoj fazi. Proces usvajanja artikulacije glasova
je individualan pa neka djeca do polaska u školu ne usvoje pravilan
izgovor svih glasova zbog lošeg jezičkog odgoja u porodici.

Citation

This is an open access article distributed under the Creative Commons Attribution License which permits unrestricted use, distribution, and reproduction in any medium, provided the original work is properly cited. 

Article metrics

Google scholar: See link

The statements, opinions and data contained in the journal are solely those of the individual authors and contributors and not of the publisher and the editor(s). We stay neutral with regard to jurisdictional claims in published maps and institutional affiliations.