×
Home Archive Editorial board News Contact
Review paper

OKRUŽENJE ZA UČENJE I KOMUNIKACIJA U KOMBINIRANOM ODJELJENJU

By
Fehim Terzić
Fehim Terzić
Editor: Alica Arnaut

Abstract

Okruženje za učenje ne podrazumijeva samo fizičko okruženje
za učenje. Ono podrazumijeva socijalne i emocionalne uvjete, te
uvjete koji omogućavaju kognitivni i tjelesni razvoj učenika. Kada
želimo kreirati okruženje koje je fizički, psihološki i socijalno sigurno
okruženje neophodno je voditi računa i o materijalima, zadacima,
situacijama i rasporedu sjedenja kojim se potiče na učenje. U
stvarnosti se fizičko, psihološko i socijalno okruženje često preklapaju
i utječu jedno na drugo. Kada govorimo o fizičkom okruženju za
učenje, ono često igra važnu ulogu u procesu učenja koje se odvija u
kombiniranom odjeljenju. Na ponašanje učenika i njihov angažman
na časovima u kombiniranim odjeljenjima utječe veličina učionice,
organizacija rasporeda za sjedenje i kretanje, dostupnost materijala
(resursa) za učenje itd. Okruženje za učenje u 21. stoljeću zamišljamo
kako mjesto na kome učenici rade u grupama, sarađuju i kreću se
kroz učionicu kada to aktivnosti i zadaci zahtijevaju, a interakcija se
odvija, kako sa nastavnikom, tako i kroz kompetentne unutar razredne
i međurazredne kontakte.

Citation

This is an open access article distributed under the Creative Commons Attribution License which permits unrestricted use, distribution, and reproduction in any medium, provided the original work is properly cited. 

Article metrics

Google scholar: See link

The statements, opinions and data contained in the journal are solely those of the individual authors and contributors and not of the publisher and the editor(s). We stay neutral with regard to jurisdictional claims in published maps and institutional affiliations.