Ovim radom se nastojalo ukazati na važnost misaone aktivizacije učenika u nastavi, na
važnost pojave planskih misaonih aktivnosti u nastavi i nastavnom procesu pošto posebno važnu ulogu na razvoj ličnosti ima didaktički utemeljeno učenje i poučavanje prožeto različitim misaonim aktivnostim. Također, u radu su razmatrane vrste i vrijednosti aktivnosti u nastavi. Za razliku od spontanih misaonih aktivnosti, nastava treba biti prožeta planskim misaonim aktivnostima. U radu je ispitana povezanost aktivnosti nastavnika sa misaonim aktivnostima na času. Također je ispitana povezanost nastavnih sredstava s misaonim aktivnostima. Rezultati ukazuju da postoji stvarna znčajna povezanost između aktivnosti nastavnika na času i pojavu misonih aktivnosti načasu, kao i da postoji povezanost između nastavnih sredstava i prisustva misaonih aktivnosti. Sve nam ovo ukazuje na važnost aktivnosti nastavnika na času tj. da stvara različite problemske situacije kako bi učenike misaono aktivirao i da se koristi različitim nastavnim sredstvima kako bi za posljedicu imao pojavu više misaonih aktivnosti u izvedbenoj fazi nastave.
This is an open access article distributed under the Creative Commons Attribution License which permits unrestricted use, distribution, and reproduction in any medium, provided the original work is properly cited.
The statements, opinions and data contained in the journal are solely those of the individual authors and contributors and not of the publisher and the editor(s). We stay neutral with regard to jurisdictional claims in published maps and institutional affiliations.