Interkulturalno komuniciranje je disciplina koja proučava
komuniciranje među različitim kulturama i društvenim grupama ili
kako kulture utiču na komuniciranje. Koristi se da opiše široki obim
komunikacijskih procesa i problema koji se prirodno pojavljuju sa
organizacijom ili društvenim kontekstom fabrikovanim od pojedinca
sa različitom religijskom, socijalnom, etničkom i edukacijskom
pozadinom. U ovom smislu pokušavamo razumjeti kako ljudi iz
različitih zemalja i kultura djeluju, komuniciraju i doživljavaju svijet
oko njih. Mnogi stručnjaci u interkulturalnoj biznis komunikaciji
tvrde da kultura određuje kako pojedinac kodira poruku, koji
komunikacijski kanal koristi za prenos poruke i na koji način dekodira
poruke.
Brzi razvoj novih medija je bio glavna snaga ubrzavanja
globalizacijskog trenda u ljudskom društvu zadnjih nekoliko
decenija. Sa karakterističnom i jedinstvenom prirodom, novi mediji su
doveli ljudsku interakciju i društvo na veoma kompleksan nivo. Kroz
ove konvergencije zajedničko jačanje novih medija i globalizacije
dovelo je do transformacije, skoro, svakog aspekta ljudskog društva.
Funkcionalnost novih medija dozvoljava ljudima interakciju sa više
osobaistovremenosamogućnošćuindividualiziranjaporukauprocesu
interakcije. Novi mediji posjeduju pet karakterističnih osobenosti:
digitalnost, konvergenciju, interaktivnost, hipertektualnost i
virtuelnost.
This is an open access article distributed under the Creative Commons Attribution License which permits unrestricted use, distribution, and reproduction in any medium, provided the original work is properly cited.
The statements, opinions and data contained in the journal are solely those of the individual authors and contributors and not of the publisher and the editor(s). We stay neutral with regard to jurisdictional claims in published maps and institutional affiliations.