Značaj motivacije za uspješno i kvalitetno učenje engleskog
jezika je jedna od suštinskih tema primijenjene lingvistike.
Dosadašnja istraživanja su dokazala postojanje više vrsta motivacije
sa naglaskom da je uloga nastavnika engleskog jezika značajna za
podržavanje i osnaživanje intrinzične motivacije koju svi učenici
nose u sebi u izvjesnom stepenu. Nastavnici mogu uništiti urođenu
motivaciju i volju za učenjem engleskog jezika kao i prenijeti svoj
entuzijazam na gotovo čudesan način. Isključivo ekstrinzična
motivacija ne podrazumijeva volju i sklonost za učenjem engleskog
jezika i svakako je bolja kombinacija navedene funkcionalne
motivacije sa pozitivnim aektivnim motivom i okruženjem što je,
primarno, odgovornost nastavnika engleskog jezika.
This is an open access article distributed under the Creative Commons Attribution License which permits unrestricted use, distribution, and reproduction in any medium, provided the original work is properly cited.
The statements, opinions and data contained in the journal are solely those of the individual authors and contributors and not of the publisher and the editor(s). We stay neutral with regard to jurisdictional claims in published maps and institutional affiliations.